10-satni primarni program

Naša polazišta u svakodnevnom životu s djecom u našem vrtiću

Temeljno polazište programa u vrtiću je Nacionalni kurikulum koji ima cilj utjecati na cjelovit razvoj i odgoj djeteta na humanističko – razvojnom pristupu usklađenom s individualnim razvojem svakog djeteta.

NAŠA POLAZIŠTA U SVAKODNEVNOM ŽIVOTU S DJECOM U OKRUŽENJU NAŠEG VRTIĆA:

  • DJETE JE VRIJEDNOST SAMO PO SEBI – humanističko odgojno obrazovna orjentacija 
  • DIJETE IMA PRAVO UŽIVATI I OSTVARIVATI SVOJA PRAVA 
  • DIJETE OSTVARUJE SVOJU OSOBNOST I RAZVIJA SE U NEOVISNU,ODGOVORNU, I PLEMENITU OSOBU AKO IMA SLOBODU I MOGUĆNOST IZBORA 
  • U SVAKOJ MOGUĆOJ SITUACIJI DOGOVARATI SE S DJETETOM, UVAŽAVATI I POŠTOVATI DIJETE 
  • DIJETE MORA UVIJEK IMATI POTPUNU SLOBODU STVARALAČKOG IZRIČAJA JER KREATIVNOST JE VISOKO VRIJEDNA OSOBINA ČOVJEKA I ZATO JU NASTOJIMO POTICATI I RZVIJATI KOD SVAKOG DJETETA 
  • DJETETU OSIGURATI DOVOLJNO VREMENA ZA IGRU 
  • IGRA JE OSNOVNA AKTIVNOST DJETETA U NAŠEM VRTIĆU U KOJOJ JE DIJETE MAKSIMALNO AKTIVNO , A KROZ VLASTITI AKTIVITET SE I CJELOVITO RAZVIJA 
  • SVAKODNEVNO NASTOJIMA DA NAŠ VRTIĆ BUDE UVIJEK SUSRETIŠTE RADOSTI, SMJEHA I ŽIVOTNOG OPTIMIZMA, VRTIĆ U KOJEM SE POTIĆU PRAVE VRIJEDNOSTI KOJE OBOGAĆUJU I OPLEMENJUJU ČOVJEKA.

Ispiši stranicu